Responce

152292-49
 Så här blir det om jag försöker ta kontakt med en kille....Det måste vara något med mig som får folk att ducka och ta skydd. Frågan är bara vad? Jag tycker att jag är ganska normal (ok, lite knäpp & flummig men..) men det kanske bara är så att jag och andra människor är som två magneter med samma laddning, vi stöter ifrån varandra. Frågan är hur jag ska göra så att jag inte blir bortskickad. Jag skulle verkligen gilla att folk accepterade mig för den jag är, nu är det bara tjejer & killar jag känt hela mitt liv som värkar tycka att jag är ok (eller så hatar dem mig). Om någon har något råd så skriv gärna det i "komentarer". Jag vill fortsätta att vara mig själv men ändå bli omtyckt för den jag är. Men jag antar att sånt bara inträffar i film eller drömmar.

Kommentarer
Postat av: jojo

Fattar precis hur du känner...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback