Tennis!

152292-60
152292-59Börjar från vänster: Tezuka, Momoshiro,Oishi, Kaidoh, Kawamura,Eiji, Fuji, Inui & Echizen i mitten

Det finns en lite larvig tennis manga (prince of tennis) som bara är för rolig & bra. När man ser den blir man träningsberoende! Det har åtminstone jag blivit. Jag vill verkligen börja på tennis, men min brorsa dödar mig om jag vill träna med honom (bara för att han är ett tennisunderbarn). Jag vill testa något nytt. Jag har liksom ridit i tio år & man blir lite avtrubbad av det. Jag vill vidga mina vyer & få en annan sorts träning. Don´t get me wrong, ridning & hästar är otrlogt muskelkrävande men jag vill bara ha en annan sorts muskler. Lite mer "springkondis" mm. I somras hyrde min familj en stuga & där hade dem en riktig tennisplan som nästan alltid var ledig så jag & min brorsa spelade minst två timmar varje kväll. Men jag har råstat nu efter ett halvår. Men jag vill bli bra! Det är den enda anledningen till att jag gör något. För att bli bra. Låt mig se om jag kommer ihåg vad alla medlemarna i "Seigaku" hette:
*Echizen ,Ryoma (Ryoma förnamn, men kallas Echizen eller kiddo):P
*Momoshiro, Takeshi (Echizens bästa vän. Bråkar alltid me Kaido. Kallas Momo-chan)
*Kunimitsu,Tezuka (lagkapten. Kallas Tezuka)
*Fuji, Syosuke (irriterande lugn kille. Kallas Fuji)
*Inui, Sadaharu (Geni på strategi. Kallas Inui)
*Kaidoh, Kaoru (Orm typen, både beter sig & låter som en + ganska våldsam. Kallas Kaido eller Viper)
*Oishi, Shuichiro (bäst i par, men otroligt snäll. Kallas Oishi)
*Kikumaru, Eiji (glad, atletisk typ. Kallas Eiji)
*Kawamura, Takashi (blir helt galen då han får ett raket mm i handen. Annars snäll. Kallas Kawamura)

Jag tror det var alla. Jag älskar japanske namn. Det här är bara dem i laget, det finns flera gånger fler karaktärer. Dem är så roliga eftersom alla har sin egen personlighet & vänner, även om man verkligen märker att dem är otroligt bra vänner hela bunten. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback