What´s your name?

152292-50

Visst är min bild söt! (Han frågar det som överskriften säjer).Min dag igår var ganska bra till jag kom till mina kusiner och vi skulle åka. Vi skulle schussa min så otroligt sega morfar som bara ska babbla strund och skulle kunna bli slagen av en snigel i en kapplöpning. Jag var hur trött som hellst efter att varit så glad hela dagen så att min naturliga mask började glida av. Jag blev lite elak (vilket jag ångrar) och sade kanske några elaka saker (vet inte vad för jag kommer inte ihåg). Jag som hade lovat i nyårslöfte att vara snällare!

I wish I was nicer,
I wish I was brighter,
I wish I could make you laugh,
Even when your getting killed by the staff.

I wish for a lot of things,
I wish I knew what the spring brings,
I wish you could cry,
Without having to try.

I wish for your happines,
I wish for your lonelines,
I wish I could be what you thought,
And not do what you´ve been taught.

I actually wrote this one myself  *proud*

Kommentarer
Postat av: jojo

sandra, grymt fin dikt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback