akatsuki

akatsuki
Kan inte alla skaffa skype? =) Skaffade precis men jag har ju ingens adress så de är lite svårt XD. Om ni har skype får ni gärna säga va ert namn är där & om inte så får ni lov att skaffa =D Det blir lite lättare att snacka med er där. Man kan säkert göra något liknande på msn men då behöver man typ webbkamera (enligt min dator iaf XD) & de har jag inte. Annars får jag väl försöka hitta någon främlig i USA att snacka me XD. Skulle kunna funka men de skulle ju kunna vara ett pervo. Men nu ska jag spela lite B&W 2 & stampa ihjäl några armeer.  

Kommentarer
Postat av: Jojo

jag har en, har för mig att jag heter typ blondiiie på skype

Postat av: Tobbe

mm, jag me, osterling1000

2007-07-02 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback