Auhhh!

Auhhh!

Fick mitt brev från gymnasiet igår tror jag & det visade sig att vi skulle träffas i aleén, men problemet är att jag inte är säker på att det är dem jag tror att det är. Det kan vara baortom cafeterian & matsalen eller så är den i någon av de andra typ 5 husen. LIte svårt så jag får väl följa strömmen , får ringa min kompis som också kanske skulle in där, hon kanske har en annorlunda tid men om de är samma kanske vi kan träffas innan & vara osäkra tillsammans XD.

Åker till Örebro imorron så jag kommer inte kunna uppdatera tills tidigast på lördag. Ska bli kul men jag hopas att vi inte behöver sätta upp vårt tält i ösregn. Jag får nog vänta på att se Valsen till på torsdag, kommer nog inte ha tid innan. Kan inte bara klampa in på någons annans ägo & säga att man ska se den hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback