Auran

Cutie
Hittade en kul sida som förklarade vad aurans färger står för. Jag vet inte riktigt vilken färg jag har men enlig beskrivningen & jämfört med mig själv så skulle jag gissa att min är röd med stänk av svart. Svart är skyddets färg & röd (vilket kommer från mitt sjärntecken, vilket stämmer ganska bra) står för energi, eld, viljestyrka, ilska, "kärlek" & hat. Stog mer men jag orkar inte skriva allt. Men jag tror inte att någon har en speciell färg bar (jag är inte new ageie), alla människor har ju olika dagar så auran kanske ändrar färg ganska ofta, eller så är de färgen som styr hur vi känner oss. Ingen aning. De är som frågan, va kom först, hönan eller ägget? Men jag måste medge att spöken, magi & sånt är intressant. Men de är väl för att man inte kan bevisa att de finns eller inte finns. Man vet ju inte hur hjärnan fungerar & va den är kapabel till. Vi använder ju knabbt 10% av den så hur vet vi att de andra 90% inte kan åstakomma övernaturliga saker. En mamma som som försöker rädda sitt barn kan nästan lyfta en bil (visserligen åldras hon otroligt mkt då, men ändå). Allt pga hjärnan.

Jojo, vet du va rosa står för? Kärlek, renhet, glädje, medkänsla & vänskapskänsla. Så nu vet vi va dina kläder säger om dig XD

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahaha :P Det e vad kläderna säger om mig. Stämmer det då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback