Buffé!

KÄKADE KINESISK/JAPANSK MAT IDAG =D Åt buffe & de va gott att de kändes som att jag dog, flög till himlen & kom tillbaka igen XD. Men så tog de roliga slut när de kändes som om att jag skulle spricka av all mat. Men de va de värt. Men jag tror inte att jag behöver äta på en vecka.

Åker till Vaxholm imrron & har inte börjat packa ännu XD. Vi ska vara där en vecka så de komer nog bli lite svårt att slriva här undertiden men de är väl ingen som typ läser den iaf så varför skulle nån bry sig. Men ibland är de bra att prata för sig själv. Saknar alla människor så mkt. Har ingen att snacka med. Jag var visserligen med Denniz i stan igår men jag vill vara med fler av mina polare. INte har jag varit i stallet på en vecka heller, känns ganska konstigt. Men nu ska jag iaf packa lite & ska träna på min serve & mitt tennis spel lite. Finns en jättefin bana där som typ alltid är ledig. Har lånat massor av manga så jag borde överleva XD.

Skriver igen om en vecka, if anyone cares.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad tycker du:
http://junitjej.blogg.se/1184279493_vilken_frg.html
?

Postat av: Dai Mai

Lånade du verkligen så många manga när vi var där?
Jag är väll din kompis?
Förresten upptäckte du att jag var en vacker linslus haa, jag läser din blogg!

2007-07-15 @ 01:26:33
Postat av: Tobbe

who dosen't read it? ^^

2007-07-17 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback