Deathly Hollow

Deathly Hollow
Köpte Harry Potter and the Deathly Hollow idag typ kl 13 & har "redan" läsat 140 sidor. Den är skitbra! Man blir irriterad lite här & där  men inget stort, ett problem var att jag återupplevde de andra böckerna när jag läser den här & de är nästan så at jag börjar böla. Ville typ egentligen köpa den i vuxenformatet eftersom den är snyggare men jag fick typ tag in det sista exemplaret så de va inte mkt att göra. Det är egentligen ingen skillnad på innehållet på ungdom & vuxen boken de är bara de att omslaget är omdesignat för att vuxna inte ska tycka att de är pinsamt att sitta på tunnelbanan & läsa den. Den är iaf otrolig men de är så synd om George! Men jag ska nog sluta babla om boken nu innan jag avslöjar allt som har hänt hittills. Men ni som har läst The Halfblooded Prince (alltså den engelska versonen av sexan) så måste ni köpa den här nu. De är lite jobbiga ord ibörjan men när man väl kommer in i den så tänker man inte på att de är engelska längre. Jag kan aldrig översätta alla ord direkt (eller överhuvudtaget) men jag vet va de betyder på nått vis. 

In gryffindor the brave will find it´s place, 
While in slytherin there will be only a certein rase. 

In huffelpuff the loyal may be,
But in ravenclaw the truth you´ll see.

Everyone´s a part of the unit,
Even though some won´t learn it.
//lite dålig men jag ville hitta på nått med Hogwards.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Pochi, I´m home!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback