Hagen

Hagen
Det här är hagen precis utanför ridskolestallet. De tre stallen (riskole, privat & ½privat) är bakom mig. Byggnaden med presseningen är ridhuset. Det var et väldigt mysigt stall & jag planerar att åka dit & vara där mer. Rida Valsen fick jag också göra en sväng. Vi red först ut i alla gångarter & sen så hoppade vi typ små (ca 70 cm) hinder på banan sen. En av riskolegrupperna hade hoppat tidigare så vi använde oss av deras hinder förutom att vi höjde ordentligt =P. Det var så kul att jag var lyrisk hela dagen. Alla var jättetrevliga. Fast det är skönt att vara hemma, kunde inte sova så bra där. Första natten va i tält & de spöregnade XD. De andra två nätterna va i stuga men jag sover inte så bra med varken andra i rummet eller hemifrån. Så jag var helt slut. Dessutom måste jag köpa nytt minne til min kamera eftersom de har tagit slut.

See you later Valsen & Colan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback