hehe

hehe
Jag hade faktiskt en kampfisk som jag döpte Severus Snape. Hade inte hans anatomi men ändå. Han va mörk blå på kroppen & fenorna hade en väldigt mörk röd färg. Han såg svart ut på en bits avstånd. Visste ni att kampfiskar är det mest argsinta djuret som finns. De kan inte vara i samma sjö utan att döda varandra. Dessutom så när man matar dem så är de frusna, röda mygglarver som man ger med pinsett för att de kan ge en människa cancer (larverna alltså). Skoj va?
Om jag skaffar hund så ska jag döpa den till nått Harry Potter namn. Rowling kommer på så bra namn att man inte kan låta bli att använda dem. Eller så ska den heta någon manga figurs namn XD Är jag insnöad eller vad. Jaja, ingen är perfekt.

I acctually found the breaks!

Kommentarer
Postat av: Dai Mai

MEN HOOOOOOOON GJÖR DET!

2007-08-15 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback