hiding

hiding
Nu börjas de igen. FUCKING JÄVLA FAMILJ!

Läste en bra storie på quizilla idag. Det va en harry potter bok sak. Den hade de vanliga karaktärerna+ några till. Den va rolig men blev lite enformig. De förklarade så noga saker man själv fattat för länge sedan. DEssutom drog hon ut på sakerna vilket gjorde att de inte hände så mkt i de stora hela. Nästan som i anime när de blir många fillers. För er som inte vet är filler extra saker man lägger in i en serie för att dra ut på den. Typiska drag för sånt är i shojo mangas då de börjar diskutera saker mitt i en fight. Otroligt irriterande eftersom de kan ta tio avsnitt för att komma till det som egentligen skulle blivit gjort på kanske tre st.

Min kamera har börjat krongla *snyfft* de bilder på fölet Ola (ja, han är döpt efter Ola Salo XD) som jag tog sist jag va i stallet försvann. De går inte att få fram överhuvudtaget. Har föresten redan köpt en ny skolkalender & kaaan ni gissa vad de är för någon. Ni som shoppade tillsammans med mig i göteborg vet XD. En manga kalender såklart XD.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback