lozer

lozer

Hahaha! Neji är en sådan mupp.
Köpte Black & White 2 igår. Det är verkligen beroende framkallande, man kan sitta där i flera dagar is sträck & bara bygga upp en by för att invånare klagar. Har precis kommit till den tredje banan där den första motståndar guden dyker upp. Han är en pain in the as. Han skickade en arme bara en timme fter att jag började på banan så nu får jag stå & se på när min varg skäller & morrar på dem stup i ett. De vågrar att försvinna, de är utanför min gräns så det  är inte mkt jag kan göra. Visserligen har min varg stampat ner tre hela armeer tidigare men jag tror att den andra guden blir jäkligt förbannade på mig om jag gör det nu.

Ska på middag med min jobbiga familj idag, köpte ett litet ritblock för att kunna underhålla mig. Kan ju sita & rita av vardagsrummet eller något XD. Finns inte så mkt att göra förutom att ta någon av det 4 hundarna på promenad. Gissa hur många hundar vi har i min släck (hela släckten alltså). De är åtta hundar! Min familj & min pappas lillebrors familj är de enda som inte har. Vi har två kaniner var båda två. Min faster har 3 st hundar, farmor 1st, min andra farbror har 2 & min moster har 2 st. Det är väl därför jag är en hundperson, jag har alltid hundar runt mig när jag är med dem. Jag har tjajat i 10 år på en hund (jag överdriver inte) & ändå så går de inte. Men det är väl bara rätt, har inte tillräkligt med tid för en hund. Jag kommer ju ha så mkt läxor & prov i gymnasiet, jag fattar inte hur mina kompisar i stallet klarar att både gå i gymnasiet, plugga & vara i stallet varje dag & rida. Det går inte ihop. De måste sakna fritid överhuvud taget, all social kontakt har dem i stallet. Ingen tid för andra kompisar.

Kommentarer
Postat av: kitten

hahaha samma sak för mig men katter istället!! speciellt på pappas sida kckan o leif har haft 16 typ men har bara 5-6 nu o alla mina kusiner har minst en var, min andra faster har ca 6 o min farmor o farfar har haft katt oxå!!:P

2007-07-02 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback