One missed call

One missed call
Såg "One Missed Call" igår kväll. Den är ganska typisk japansk thriller men ändå se värd. Jäkligt läbbig ibland så jag gömde mig bakom filten då & då. Min mamma & jag har inte samma typ av rädsla. Hon tyckte mest den var konstig eftersom de tog ett tag att fatta allt medans jag tyckte den va skitläbbig. Men hon tyckte visserligen at "Hannibal Rising" va läskig, vilken jag inte ens blev äcklad av. Jag älskar Hannibal serien, den är så jäkla bra. Jag tycker inte den är varken läskig eller äcklig. Men då jag såg The Grudge så kunde jag inte sova i ett mörkt rum på ett halvår bokstavligt. Det är nått med bleka, döda, japanska barn som skrämmer mig XD. Skulle aldrig komma på tanken att se The Ring. Två av mina kusiner har sett den, den ena tyckte inte den va skrämmande medans den andra tycker ungefär som jag. Usch. 

Åh, var e alla människor!? Det är tråkigt utan någon att vara me! Ni får komma hem snart så att jag inte behöver sitta här & se uttråkad ut. Har inte skrattat ordentligt på flera dagar. Jag behöver bli lite hyper igen. Det roligaste jag ska göra idag är att skruva ihop min mormors skrivbord & installera hennes dator (vilket betyder att min mamma drar med mig för att varken hon eller martin är inte tekniska överhuvudtaget så de är väl jag som kommer få göra allt). Otroligt roligt *sarkastisk*.

A loser is the one who´s so afraid of losing that they don´t even try.

Kommentarer
Postat av: Dai Mai

Visst är One Missed Call bra, och Gabbi och jag älskar låten som ringer på deras mobiler innan de dör. Vi måste se tvåan på en filmkväll oki?
Din mamma verkar väldigt relaxed haaha
Jag blev bara rädd när hennes ruttnande mamma börjar jaga henne där i det nedlaga sjukhuset.
Ja man fattar faktiskt inte slutet, men det finns ju en två och tre också.
Beate och jag såg en ännu konstigare film där det var en galen tjej typ på 14 år som band fast en man efter han tagit henne hem tills sig, sen så skärde hon kulorna av honom eftersom hon gjorde en hemmagjord kastrering på honom trots att han inte ville. DET SKA DU KALLA EN SINNESJUK FILM, men läskig var den inte.

2007-07-15 @ 01:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback