Present

wolf
Bilden blev lite dålig men ändå.
Blev så glad igår när jag fick reda på att min älsta kompis i världen ska till samma gymnasium som jag! Vilken lättnad, hon känner visserligen lite äldre elever där men nu känner jag nån iaf. Ska på fika hos dem idag så jag ska fråga om vi kan åka tillsammans åtminstone första dagen. Det ända problemet är att hon egentligen har en helt annan väg till skolan. Hon ska liksom ta pendeln medans jag tar bussen från ett annat håll. Jag får nog komma förbi henne eftersom hon är en riktig sjusovare. Hon kan sova till 13:00 varje dag om hon skulle få.
Nu måste jag bara komma på ett ganska när ställe som har nitar. Hon lyssnar på nästan exakt samma musik som jag gillar & gillar nästan samma som jag gör, vilket mynnar i att jag måste hitta en födelsedagspresent till henne på bara några timmar. Jobbigt värre, vi ska typ åka in till Punk Shop för att kolla. Roligt men långt. Kanske kan lämna tillbaka mina mangas på serieteket på samma gång XD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback