sky

sky
Himlen va skit cool!

Ändra bakrunden igen, men de va bara för att jag inte blev riktigt nöjd med den gamla. Har fått lite mer kläm på de nu tycker jag iaf.
Jag tror inte att jag har skrivit om min nya hårfärg XD Jag har mörkbrunt hår nu. De blev ganska bra tycker iaf jaf, jag trivdes aldrig i att ha så pass ljust som jag hade förrut. Jag va ingen blondie men jag tror inte att jag beteer mig som en heller (hoppas jag). Jag kan vara lite hyper när de kommer till att vara med polare men jag är inte korkad direkt. Bara lite galen. But not mental. Everyone has their crazy side, I´m just more honest about it. Hoppas att alla kommer till Jojos grillning. Den skulle typ vara den 18 augusti, men då blir väl Awet sur för att han inte kan pga en sugig "The Voice" konsert. Men de andra c-arna hoppas jag kommer. De skulle va tråkigt om några bara vägrade komma.

Shit happens

Kommentarer
Postat av: Jojo

Tack igen för att du hjälpte mig me min blogg :D Hoppas oxå att alla kommer till min grillning, fast det e inte många som vet om dt än. :S Bra att du gör lite reklam för det på din blogg så att folk ser det här oxå :P Hoppas Awet ändrar sig :)

Postat av: awet

det e inte konsert som jag vill gå på det är efterfesten:P

2007-08-04 @ 19:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback