haha

haha
Ta inte åt er så fasligt killar XD.
Till:
Lime: man måste ha hästen krökt på halsen för att den arbetar med ryggen & tar ingen skada av att man rider den. Annars kommer den att gå sönder & avlivas senare i livet.
Erik: Du är konstig. Gillar du verkligen småpojkar XD, stackarna. + har redan din msn & jag är inte hamza XD
Michel: Det var inte vårt (tjejernas) fel att killen var lite dum (hallå! han är skapad av lera. Då är det inte konstigt att man bara har smuts i hjärnan) & "skapade" oss ur sitt bästa revben XD. Kan inte hålla kåll på sånt egentligen eftersom jag skiter i bibeln & religion =P
Jakkstjärts son: That´s gross!
Kortväxt man: PERVO!!!!!!!

Jerka stjärt nr 2: Killarna har ändå konstig humor XD. Särkillt när det gäller att stirra där det kan kosta dem en näsa!

Ni måste typ ha suttit tillsammans då ni skrev de där komentarerna XD. Vet nästan vilka ni alla är =P Usch va jag e trött! Fick cykla både till & från Kanan i typ 27 graders värme. Vet ni hur långt bort jag bor nuförtiden XD. Brände axlarna gjorde jag också. Kommer inte se bra ut till min klänning senare. Äsch, spela roll. Är det någon som vet vilken konstig musik dem tänker spela? Om det är typ Peter Göbacks (om de stavas så XD) musik stil så kommer jag skringa runt med händerna för öronen & göra konstiga ljud för att slippa höra det! Askacask (om de stavas så) skulle vara sååååååå mycket bättre!
 


Kommentarer
Postat av: Denniz

stackarn :(

2007-06-26 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback