Hard choice

Don´t lick XD
En varning till personer som gillar att göra som Orochimaru XD

Har astråkigt just nu. Vill ringa någon men jag hatar busstiderna + det faktum att ingen orkar koma hem till mig. Jag måste alltid komma till dem. Det var inte mitt fel att mina föräldrar skilde sig människor! (åtminstonde hoppas jag inte det). Men jag får väl göra det jag har gjorde de senaste dagarna, jogga, armhävningar, sitta framför datorn. tv;n & läsa. Lite långtråkigt i längden. Kanske ska provrida en galen häst nån dag för att se om jag vill bli medryttare på den, men Maria skulle ringa så jag vet inte när XD. Har åtminstonde kanske två val nu. Endra galna Gabbi (hästen) eller en fux som kanske skulle komma men det vet jag inte säkert förän om typ en vecka eftersom ägaren av stallet är borta den här veckan. Men ärligt talat låter fuxen bättre men jag har inte ens sett den så man vet aldrig, men den är lite minde. Gabbi är typ 165 cm minst i mankhöjd (ungefär där halsen & ryggen går ihop. det är där man mäter höjden) medans den här som kanske ska komma är typ 156 cm. Lite mer min storlek men jag har ridit mycket större & yngre saker. Ridläraren på Grimsta brukade alltid låta mig ta de stora svåra hästarna förrut men sedan började typ den yngsta hästen i stallet gå med på vår lektion & då fick jag rida honom. Han var typ bara154 cm i mankhöjd. Men anledningen till att jag har stått ut med Valsens ägare Camilla så länge är för att hon känner alla i häst branschen & då får man många kontakter. Alltid bra, dessutom så lär man sig kritik. Om man klarar kritik från henne så klarar men det av alla. Det finns ingen värre.


Många tyckte säkert det där var som kinestiska så jag skriver lite för dem som inte klarar av att höra om hästar & djur. Låten i förra inlägget hette föresten "Open Wounds" & spelas av Skillet. Men jag har fått en väldigt dålig vana på sistonde. Jag vaknar inte förän vid 11 tiden. Det har jag aldrig gjort förrut pga min inställda väckarklocka jag har i huvudet (nej jag är ingen cyborg) & den tar ofta på sig en månad att ställa om sig från 7 till 9 max. Jag har alltid varit tidig på mornarna. Även fast jag inte är pigg på dem XD.

Har ni sett "40 year old virgin"? Den är skit konstig. Den kanske har mer killhumor i sig. Jag kanske ska sluta kritisera killar eftersom jag i många fall beteer mig som en, men det är ofta deras attityd som är uppbyggd i hela världen. Att det är killen som ska betsämma & tjejen ska bara servera te & le. Le & var glad för fan! Det är inte riktigt så jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback