hitsugaya

hitsugaya
Första gången på otroligt länge så känns det faktiskt som om jag ska börja böla när som helst. Kommer sakna dig så otroligt mkt Valsen.

Såg på Prince of tennis live-action nyss & den är jävligt löjlig XD. Jag kunde först & främst knappt urskillja vem som var vem men de var så otroligt dåliga skådespelare & inte tala om deras små försök till engelska här & där. Hör inte vad som är japanska & engelska, de smälter ihop pga av deras dåliga uttal. Det har jag nog sakt många gånger men de är sant. Jag vill lära mig att prata & läsa/skriva japanska men jag är glad att jag inte är född där. Skulle aldrig palla med trycket & att vara så dålig på engelska. Det är ju det viktigaste språket i världen & de kan knappt en simpel mening. & kan ni sluta "mobba" mig för mina anime/mangas & djur. Djuren är bättre än människor & anime/manga får mig att skratta. Vad är det för fel med att göra de?  

Kommentarer
Postat av: Jakkstjärt

Förlåt

2007-06-17 @ 17:02:40
Postat av: Erik

djur är överskattade

2007-06-17 @ 17:39:39
Postat av: Jojo

Jag mobbar dig inte för att du gillar manga/anime...Men när du hela tiden snackar om det o jag inte fattar ett skit kan det bli ganska jobbigt att lyssna på XD Fast du får väl fortsätta snacka om det ändå :)

Postat av: Rabbin

mjau

2007-06-17 @ 19:04:19
Postat av: sandy

Djur är inte överskattade. dem förstör iaf inte jorden. Dessutom är de alltid ärliga.

2007-06-17 @ 20:29:00
Postat av: Svar till Sandig (av:Pervo Erik)

Om alla var helt ärliga hela tiden skulle Du (ja DU!), jag och alla jävla idioter på hela den här jävla planeten vara döda... vi kanske inte ens skulle ha födigts eftersom våra förfäder inte hade kunnat leva tillsammans! Tänk efter 2 gånger nästa gång. Vem fan vill höra vad folk egentligen tycker om en? inte du och inte jag och ingen annan. ex: lilla anna (3 år) har ritat en bild på en häst till mormor...
M: ÅÅ tack vilken fin hund!
A: Det är en häst. Visst blev den fin?
M: Nej, jävlar vad ful den är, nästan som du.
Och då är det bara rakbladet kvar för lilla Anna. Sad but true.

2007-06-18 @ 21:19:15
Postat av: PervoErik igen

Och desutom släpper får ut farliga gaser när dem "lättar på trycket". Och tänk om det fanns 6 miljarder mullvadar
då skulle det va hål överallt och jorden skulle tillslut gå sönder pga. ihålighet

2007-06-18 @ 21:23:37
Postat av: Jojo

Sandy jag måste nog hålla me honom där. I sjuan sa typ alla människor i min klass(usch b-klassen) exakt va de tyckte om mig, de va ärliga...O helt plötsligt så gick jag i c-klassen. Undra varför....XD O tänk vilka floder min kära vän TT skulle gråta om han fick höra all skit jag säger om honom...Eller ännu värre om Niklas fick höra all skit jag sa om honom en gång i tiden. MAn ska nog inte va så ärlig hela tiden, det kan såra, fast att hela tiden ljuga e nog inte heller så smart :P

2007-06-18 @ 23:23:03
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: black maria

du erik har du hört talas om naturlig balans? människan har faktiskt rubbat den, tror du verkligen att dt skulle finnas så många får annars?
o ja tror faktiskt inte att 6miljarder mullvadar kan gräva så långt in att jorden typ smulas sönder.XD

2007-06-19 @ 11:55:54
Postat av: black maria

men måste hålla me om ärligheten, en vit lögn lite då o då räddar många känslor.

2007-06-19 @ 11:57:35
Postat av: Pochi/ sandy

Jag menar inte att man ska såra andra så mkt att de inte pallar längre utan snare att man inte ska vara så jävla falsk som många kan vara. Tål det inte. Då lär man aldrig känna en person för de säger aldrig om något är bra eller dåligt på rikigt.

2007-06-19 @ 14:27:26
Postat av: BLACK EMIL

HÅLLER TILL 100% MED ERIK (Pervot)

2007-06-19 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback