Language

birds

Börjar redan sakna alla klasspolarna. Har själv inte kommit in i sommarkännslan ännu. Känns som om det bara är helg & att vi ska tillbaka om någon dag. Jag kan inte riktigt slappna av. Men det kanske är för att jag inte haft tid att slappa ännu. Har haft saker hela tiden & har inte kunnat spenderat så mycket tid hemma & vilat. Men på söndag kanske jag får ... nej de får jag inte, då ska jag till min jävla farsa  lyssna på hans predikan om hur livet ska vara. Är så trött på det. Han tror att allt blir bättre om vi snackar men jag blir bara hel deprimerad i flera dagar & arg. Apropå språk. Jag tål inte ord som hora mm. men jag har inget problem med andra vanliga svärord som typ jävla, fan, skit mm (inkluderar inte fuck & fitta. Tål dem inte). Känner för att slå till den person som säger sånt. Jag svär typ hela tiden (vilket låter fruktansvärt för en tjej enligt min hjärndöda farsa, som svär hela tiden måste jag tillägga,).

Va på serieteket igår i typ 1½ timme. Det va ganska skönt att bara sitta där & läsa. Hittade flera nya mangas som va bra. Min brorsa verkade inte lika positiv (han vågar aldrig testa nya mangas överhuvudtaget utan håller sig typ till Kyo, One piece, dragonball & Naruto). Jag prövade att läsa en jätte larvig serie som hette "Princess TuTu" (vilket sög föresten) men huvudsaken är att man vågar testa. Har typ prövad de flesta mangas nån gång men om jag hade nån miljon skulle jag typ köpa alla som fanns på scienfiction bokhandeln i gamla stan. De har så mycket bra saker där =P

Det är roligt att ni kommenterar, även om jag inte fattar så mycket XD

Kommentarer
Postat av: sara

hey! varför frågade du inte mig för?!! ...ok, jag hade väl inte tid att följa med . men ändå!! jaja..vi får se om ja förlåter dig:P

2007-06-15 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback