late

late

Har börjat träna igen & jag har redan andra dagen börja få träningvärk. Måste betyda att det fungerar. Jag älskar att träna & jag letade efter en bra vägg att spela tennis mot men då jag äntligen hittade en perfekt blev den upptagen. Får vänta tills min brorsa är med men just nu är han på tennis läger. Min sport gren är egentligen ridning men det kan man inte göra hela tiden & dessutom tycker jag inte att det är så roligt. Jag gör det för att jag inte vet vad annars jag ska göra. Det är allt jag vetat om & jag vet att jag kommer sakna det om jag slutar. Men Valsen åker på torsdag så om jag vill ha en ny medryttar häst så måste jag börja leta nu. Kanske har hittat en men det är inte säkert att den kommer till det stallet jag vill ha den i. Ska ringa nästa vecka & se hur det går. Nu ska jag sluta snacka hästar, de måste vara enformigt för de som läser. Men jag älskar att träna. Den känslan man får efter ett hårt träningspass är bara helt underbar. Alla muskler liksom krampar & vissa skulle nog hata det men jag älskar det. Men jag önskar att jag hade nån att tex jogga med, så om någon är intresserad att jogga llite i tex grimsta skogen  eller nått så får ni gärna säga till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback