Laugh

Laugh
Fick reda på vilket gymnasum jag kom in på (visserligen har jag typ vetat de hela tiden) men iaf så kom jag lyckligtvis in på mitt förstahands val. Det var sam/bild linje på sam-gymnasiet i Järfälla, med andra ord ska jag gå i en helt annan kommun än alla andra. Lite läskigt men det var den enda som jag kände att jag ville gå i även om jag valde några kurser på Thorildsplan också men de var i lägre val. Jag bor ju nära gränsen till järfälla så för mig är det inte så jobbigt särkillt eftersom det går en buss precis utanför mitt område som stannar nästan precis brevid skolan. Men de som fick mig att välja den var att det låg nära ett centrum men det var ändå omgivet av lite buskage. Jag kan inte riktigt gå mitt inne i stan utan att ens kuna se ett träd & bara lukta på avgaser. Jag är för mkt av en lantmänniska för de. Jag skulle vilja köpa hus ute på Munsö men de blir lite långt till kompisar, men då skulle jag ha nära till stallet & ha kompisarna där. Människorna på de stallet är bara så galna XD. Skitkul. Jag ska åka dit nu så jag får skriva mer i helgen förrutom då jag måste dras me på fika med min farsas familj. 

Psykologer är lika konstiga som sina klienter (om inte värre). Man blir som man umgås.  

Kommentarer
Postat av: Dai Mai

Min kompis ska också gå på samgymnasiet sandra, men samsam.

2007-07-02 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback