Quiet

Quiet

Ganska snygg frisyr men skulle aldrig passa på mig. Funderar på att klippa mig ganska ordentligt nästa gång men jag vet inte hur, allt jag vet är att mitt hår gör mig galen. Det ser så skönt ut med kort. Kanske skulle färga det i min brorsas hårfärg (ganska mörkt brunt) & klippa upp det mkt & korta av hela hopen. Jag orkar inte hålla på så mkt med mitt hår som det skulle behöva för att se snyggt ut. Jag gillar att träna, inte att fixa med håret i timmar. Det är bara opraktiskt. Ni har ju märkt att jag alltid  har uppsatt (även om vissa ,nämner inga namn, försöker sno min gummisnodd) & det är för att efter nån timme ser det helt mobbat ut & åt alla håll. Om ni har nån idee om hur jag skulle klippa de så får ni gärna skriva det. Men jag ska nog köpa lite hårsprey till det så att det kanske håller sig på plats, just nu hjälper inget. 

Som ni märker har jag tråkigt som vanligt (om jag börjar snackar hår så är det allvarligt) Men jag ska till stallet & säga hej då till mina pållar ikväll. 

I´m not gonna cry, I´m not gonna cry, I´m not gonna cry....*water flowing* someone get me a hankercheif!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback