Valsen! :'(

beried
Ser kul ut XD!

Ska iväg i typ två dagar & soa i mina kusiners husvangs förtält. Kommer nog bli lite kallt men när resten av  familjen bestämt sig för att göra något så är det bara att följa med. Valsen åkte igår. Jag var i stallet typ halv fem men hon åkte inte förrän vid 11-12 tiden. Så jag hängde på Malin, Susanna & Sophie då de åkte till en annan anläggning & hopptränade. Ganska ballt eftersom ägare är en sm/elitryttare & hade två egna banor, en innomhus & en ute. Båda mkt större än vårt stalls (som bara har en pytteliten paddock). Kanske skulle få komma & jobba en vecka hos Lollo som lånar Valsen, då får jag ju se henne & rida. Lollo ägen en liten ridskola men på sommaren så har dem ridläger. Skulle vara roligt att få gå runt & hjälpa alla barn. Jag praoade ju på rastaborg som är en ridskola & det var faktiskt roligt även om det är många fler hästar där.

Miss you!

Kommentarer
Postat av: Dai

miss u 2!

2007-06-26 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback