vårt sovrum

vårt sovrumSe så organiserat vi har det XD

Resan var inte så bra som jag hade hoppats. Jag fick mest bara ont i fötterna. Kunde inte sova så bra & blev så flummig på kvällarna att folk trodde vi var fulla, så förlåt igen om jag skrämde människor.
Jag köpte Linkin Parks nya cd =D. Lyssnar på den just nu. Älskar den. Skippade skolan idag för att jag var bara så trött. Igår så var jag nära att böra böla av sömnbrist & matbrist. Det ända som fanns att käka var godis & kakor vilket jag inte ville ha. Jag tror att alla var trötta för de flesta började betee sig kontigt. Det var så skönt med en riktig säng att jag inte kunde somna XD. 

I say good bye 

Kommentarer
Postat av: jojo

Vi hade skitkul :D
Dt e ju jag som står där i sverigetröjan :P va kul^^ Men du jag ska få låna din cd sen, ok? :)

2007-06-05 @ 06:58:15
Postat av: Denniz

Det var ju skitkul gulleplutten, förresten är kakor och godis gott :/

2007-06-26 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback