Why

Why

Why does everyone leave? Everything that you thought was your life dissapears, then what´s left? A hollow shell? I feel like everthing I´ve known is taken away and I can´t hold on to them. It´s like capturing water with your hands, you can collect some but eventually it will sink through them and you´ll be left with nothing. I don´t know what I should do about it. It´s not just people that I can´t keep. Animals too. But I have no power over any of it. It´s like in chess when you have no way out and no one can attack either. It´s a dead end.

Igår va det väldigt roligt men de var lite tråkigt att vissa inte kom. Att ha hela klassen där skulle visserligen blivit mycket livligare, men det är ju bara roligt. The Prestige påminde lite om The Matrix genom att man måste tänka själv & allt är liksom som en cirkel. Måste komma på det själv för att fatta något. Jag stack innnan de kollade på The Shining. Jag tål inte min farsa som det är & jag vill inte bli rädd för honom. Det är det sista jag behöver XD. Men jag åt så många marsmellows (om de stavas så) att jag tror dem har fastnat i mina tarmar. Sorry människor på pommacen. Den tog slut lite väl fort där. Men det var fantastiskt att jag inte blev hyper av Coca Colan.  

Kommentarer
Postat av: jojo

Hahah, så det va där pommacen försvann Sandra. Busted! XD Du skulle stannat o sett på andra filmen oxå. Det va faan ljust när vi gick hem sen :P

2007-06-16 @ 18:05:30
Postat av: Dai

skit ljust, förresten var inte "The shining" läskig om man inte känner på sig att filmen kan återupprepas i repris i ens egen familj, oooo!
Vi måste göra om det här!
Tkr om dig Sany <3

2007-06-26 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback