wolf

wolf
So darn cute! Hatar att man jagar vargar, det är som att jaga hundar (men jag hatar visserligen all jakt). Jag älskar såna djur. Jag vet inte varför men jag bara smälter vid synen av en varg eller en haj. Dem är bara så vackra. Skulle vilja ha en Alaska hund (vet vad rasen heter men jag ska inte ens försöka stava till det XD). De påminner om en varg fast mkt mindre. Deras isblå ögon är också så otroligt fina även om svarta, bruna & gula också är super. Kolla bara på den! Hur skulle man kunna döda ett sånt djur, de anfaller bara då de känner sig hotade (vilket gäller nästan alla djur), skule inte du göra de i försvar för att rädda din familj/flock?

All living things has a soul, not just the ones we have in the house.

Kommentarer
Postat av: Jojo

hahaha, smälter du inte av magrutor oxå då? :P (a)

Postat av: Lime

Siberian Huskey n00b!
Dessutom anfaller vargar visst... Kommer du inte ihåg vårt eng-nationella prov? Ungen blev ju sönderbiten!
Varma sommarhälsningar från Nälsta
väldigt fin bild förresten

2007-06-27 @ 17:05:14
Postat av: ☺̨ø♦±^Æ♂

SLUTA HETA LIME FÖR I HELVETE !?!?

2007-06-29 @ 19:34:21
Postat av: canne

Jag tycker också om varar, tråts mina unga år (12 år)
Men tänk på en sak varje gång en björn anfallit har det varit hndar med...
Så kan det inte vara så att hundar retar upp varg och björn?

ps: ☺̨ø♦±^Æ♂ snyggt namn själv

2008-03-08 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback