Bissy, Lissy HEHE:P

Bam

Okey, jag känner mig lite som Sesshomaru i den här bilden (den som kastar) jag känner mig så elak hela tiden. Förra terminen var jag snäll för att jag inte orkade tänka ut något elakt att säja, men nu så känner jag mig elakare än någonsin. Jag kanske inte var menad att vara någon ängel. Man blir typ motsattsen av vad man var som liten ex: de tjocka blir smala, viseverse & de elaka blir...elaka men de snälla blir elaka också. Men det betyder ju att alla är elaka... jaja.

bam

Jag har inte hunnit skriva så mycket den här veckan för att jag har fått låna Förhäxat av en kompis i klassen. Dem är så bra! Min favvo är Piper för hon är så snäll men kan fortfarande vara väldigt irriterad, lite som mig. Det kanske är därför jag gillar henne, jag ser mig själv i henne. Men jag blir galen på slutet i säsong tre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback