Cheating

Sheating
Love this pic! U-ZU-MA-KI NARUTO RENGAN! :P

Min dator vill inte ladda tillräkligt snabb en episode, så jag skriver under tiden för att fördriva tiden lite. Va i stallet klockan åtta imorse & det är alltid jobbit men ägaren har slutat skrika på mig i alla fall, det är ett plus. Men det som är tråkig är att eftersom hon är med föl så kan jag inte rida lika mycket längre. Bara skritta + att hon har ett så på kronranden som gör otroligt ont enligt henne. Men hon har alltid varit känslig mot sånt, man måste ofta hålla upp en annan hov för att hon inte ska sparka då man tar på såret. Hon klarar ju inte att stå på bara vänster/höger benen. Man får vara lite smart :P Men nu är hon så himle tjock runt magen att det ser ut som om hon har svalt en påse me sex kilo hö. Det är inte lite kan jag säja. Men man känner hennes revben lite för bra tycker jag. Hon behöver ännumer mat.
Det här är hennes nuvarande matschema:
Morgon: 2kilo hö
                ½ skopa pellets
                ½ skopa muslii
                1 mått E-vitaminer
                1 skopa betfor
Intag: 3 kilo hö
Kväll: 3 kilo hö
           1 skopa pellets
           ½ skopa muslii
           ½ skopa luzern
           1 mått E-vitaminer
Detta är till och med utan att jag räknat med havre. Då kanske ni förstår hur mycket den här damen äter :P

Kommentarer
Postat av: jojo

Hon äter mkt mer än mig jö XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback