Fighting

Fighting

Is this me? Jag bråkar och shaffsar typ med alla så de som inte känner mig skulle tro att var en riktig bitch. Men egentligen så bråkar jag bara med dem som jag känner mig bekväm inärheten av.
Åh, jag höll på att bli riktigt förbannad på Awet där ett tag! Vi hade redovisning om nobelpristagare i grupper fyra & fyra. Jag var med Emil, Zacki & Awet (han satt mittemot mig). Jag blev så irriterad då kan började sparka mig på smalbenet hela tiden! Och sen så ser han helt oskyldig ut även fast han vet att man vet att det var han som gjorde det! Dessutom blir jag så irriterad på fegisarna i klassen. De försöker verka så coola & självsäkra men så vågar dem inte ens börja med att redovisa för tre ynka personer! Det är bara att snacka lite, strunt samma om det är perfekt, bara man få det gjort!

Idiot - Jag har saknat dig!
Jag - Kan tyvärr inte säja detsamma!

Kommentarer
Postat av: jojo

hahaha, här släpper vi ut känslorna totalt, det e bra sandra^^ Din kommentar till "idioten" var det typ bästa med hela veckan XD

Postat av: Tobbe

Håller med till 100% ^^

2007-04-02 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback