Hairstyle!

Lol!Visst är den rolig! Jag vet inte vilket språk den är skriven på men man förstår nästan av bilderna.

Ska klippa mig idag + förmodligen tona håret. Svart eller rött, svårt val. Endra ser jag ut som Gaara eller typ Sasuke. Gaara är visserligen min favvo men jag vet inte om jag skulle passa i hans stil. Dessutom måste jag bestämma vilken klippning jag vill ha. Jag funderar på att klippa det ganska mycket kortare, men då kanske det står så där konstigt längst ner eftersom jag har lockigt hår. Så var min lugg i sexan. Det såg helt vrickat ut så den ska jag behålla. Men men, hår växer ju så jag kommer inte se likadan ut hela livet efter. Skulle jag passa i mycket uppklippt & ganska kort hår? Jag kan ju använda hårsprej så att det ser anständigt ut. De första som kommer tappa hakan är mina kusiner som jag ska till fika hos i eftermiddag. Det ska bli så jävla roligt! Men jag ska i vilket fall som helst ha mycket eyeliner på mig så jag kanske kommer se ut som en "kvinnlig" verson av Gaara :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback