HeHe

HeHe

Okey, jag har ganska tråkigt så jag tänkte ge en snabb sammanfattning av mina favvo grupper :P
*Billy Talent - gillar alla låtarna
*Sum 41 - gillar också alla låtarna
*Bullet for my valentine - Alla utom Tears don´t fall
*Stone sour - nästan alla låtarna är bra
*Drowning pool - Alla utom Let the bodies hit the floor
*The offsprings - Alla :P
*Within temtation - Har inte hört många mendem är bra
*Linkin park - alla utom Numb
*Marilyn Manson - INte hört så många men också bra
*Panic at the disco - har tröttnat ganska mycket men fortfarande hyffsade
*Slipknot - ALLA ÄR BRA!
*Fallout boys - har bara hört några låtar men dem är bra
Okey, jag vet att jag har skrivit ett sådant här inlägg förut men jag hade bara så tråkigt + att jag har hittat flera nya bra band =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback