Needles! I hate you!

cokie

Jag hatar nålar! Vi syr klänningar på syslöjden, & en av det där dumma nålarna rev upp en blödande rispa på nästan 3 cm! Fast jag märkte det inte förrän nu :P Jag lägger sällan märke till rispor, förra veckan var det ett papper som det tog typ en kvart för mig att märka & nu det här? Jag måste ha mycket på hjärnan. Tex så har vi en skoldans om ett tag & de andra tänker bara på vad det ska ha på sig för skor! Undra om jag kan gå till stadshuset i jeans & mina gamla gympaskor? Hehe! Jag är inte så klädfixerad, men man ska ju inte se ut som en lodis heller. Jag har typ bara 3-4 par skor för hela året medans de andra har lika många för varje årstid. Jag fattar inte, jag vill inte spendera mina pengar på skor! Det tänker du knappt på! Nä, jag köper manga & saker som gör mig glad istället. Tell me if I´m crazy.

Kommentarer
Postat av: jojo

Du e lite crazy, men vi har olika stilar allihopa :P Olika saker gör oss glada :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback