Relapse

Relapse

Tusan! Precis när jag hittat en trappa upp ur mörkret så går trappsteget sönder! Det känns som om jag vill bli emo igen! Hur gick det till? Allt var ju så bra, jag spelade fotboll med några kompisar, gick promenad & mådde alldeles utmärkt...tills nu. Kanske är det de där humörsvängningarna som gör sig påminda, men jag vill inte ha dem tillbaka! Det är inge vidare roligt att må skit. Det känns som om alla hatar mig för att jag är lite udda. Och varför måste alla mina kompisar vara så snygga? Jag blir bara som en osynlig skugga vid deras fötter, någon som alltid finns där men som inte märks. Hur skulle någon kunna tycka om något som de inte ser?

Kommentarer
Postat av: jojo

Ingen hatar dig, elr har du dt bevisat? Tänk på mig som har det bevisat(att folk hatar mig asså). Du ska veta att vi alltid finns där för dig om du behöver oss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback