Some slack please!

Karikatyrer

Haha, jag älskar den här bilden! Även om den nu är på några rriterande personer =P Jag önskar jag hade ork & tid att träna mer men som tex den här vecka så hade jag ett problem med att i måndags så simmade jag, tisdag red jag, onsdag intervjuv & shopping, torsdag slutade vi väldigt sent. fredags så hade jag ridning, lördag Valsen flyttar & söndag...vet inte ännu men man måste ju vila ibland! Jag skulle vilja jogga men mina knän pallar inte så mycket  av det så jag kan inte riktigt göra det. Jag vet, jag är en träningoman. Men jag gillar det, det får en att känna sig levande istället för att bara ligga i soffan & äta chips!

Kommentarer
Postat av: jojo

Sandra, du måste vila lite emellan all träning annars så sliter det på musklerna o det e inte bra. För som sagt vill du väl bli en tjej me snygga muskler inte en patient på sjukhuset med ledbesvär XD

chips= :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback