Class in Göteborg

Itachi & Sasuke

Jaha, då var det dags att packa (har inte gjort det ännu XD) & jag är helt slut efter vällingbyskolans dag. Det är ju olagligt att vara i skolan i mer än typ sex timmar & vi var där i tio -_-' . INte bra, men jag blev klar med min dumma klänning. Jag var typ först med det även fast jag typ var sist förut. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig. Har bara kommit på några saker:
* 3 par tröjor
* 2 par brallor
* Några par strumpor
* Madrass
* Sovsäck
* Kudde
* Manga (såklart)
* Kamera
* Pengar
* Mat till tågresan
Det borde nog vara allt men jag är ju trotts allt tjej (vad än folk tycker) & jag kommer säkert på mycket annat ^_^

Think I´m gonna try to sleep on the train. Even though I know it´s not gonna work. I´ll be too hyper and buissy bugging people ^_~

Kommentarer
Postat av: awet

brukar man typ inte ta med sig underkläder inget måste men iallfall :S

2007-06-08 @ 16:10:53
Postat av: Jakkstjärt

Nej.. inte du iaf du va i zackis hela resan kommer du inte ihåg???

2007-06-14 @ 22:54:48
Postat av: EMIL

det var inte awet det var jag!!

2007-06-14 @ 23:15:41
Postat av: Denniz

hahaaa, Awet där drog du ett bra knep haaha!
Tjejerna behöver ju inte ta med sig underkläder haha, då vet vi vad du tänker på i alla ffall...

2007-06-26 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback