Dresses?

haha
Garvar ihjäl mig av den här XD!
Ja va ska man skriva? Just nu har min hjärna härdsmälta. Jag vet! Jag kan snacka om min dumma balklänning som jag kommer ta skillsmässa från efter balen XD. Den gör typ allt för att jävlas med mig. Det är så mycket tyg att man syr ihop delar som inte ska ihop hela tiden! Hälften av tiden går typ åt att sprätta upp sånt. Dessutom så har ingen annan en sån model & kan hjälpa mig så jag måste vänta hela tiden. Den har en så krånglig model också så jag måste sy in den hela tiden, det spelar ingen roll hur mycket jag syr in det är alltid lika mycket kvar!

Fuck this crap,
or else I will snapp.
Leave it be,
Or you will be like me.
Just don´t bother,
It will never be like the other.
// skriven till min "kära" klänning som jag snart kommer döda!

Kommentarer
Postat av: Jojo

hahaha, vem av er får ta hunden efter skilsmässan då? XD Det kanske e ett magiskt tyg som aldrig tar slut XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback