Eh, vad nu då...

Jag har varit konstig hela dagen. På morgonen var jag helt slut men efter no lektionen så blev jag pigg & glad igen  =3. Jättekonstigt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska snacka om idag så jag får vell bara babbla som jag alltid gör XD. Spanska lektionerna är så himla tråkiga! Man lär sig inte ett skit (eller så är det bara jag som inte bryr mig ett skit om vad hon säger) av det där konstiga texterna som dem tvingar oss att läsa! Gissa varför hon gav oss en läxa till imorgon. FÖR SKOJS SKULL!  Vad är det för sjuk humor!? Som om vi inte har tillräckligt med prov för att inte kunna ha ett liv! Dem måste älska att tortera oss mentalt så att vi blir förståndshandikappade av all stress. Inte undra på att  antalet självmord bland ungdomar har ökat! Man pallar inte med längre! Det finns en gräns när hjärnan inte kan ta in mer information men lärarna verkar sakna förståelse för det. Bara för att de inte var lika hårt då dem var "unga". De ända ämnen jag pallar är logiska ämnen (där inkluderas bara matte, NO & bild) resten saknar jag helt förståelse för. Religion är min blinda fläck. Jag förstår ingenting av deras sätt att tänka på saker & ting. Jag tycker att det är endast jag som har kontroll över mitt öde & bara iden av nått som ständigt skulle veta vad jag tänkte & gjorde freaks me out!
Men detta gör inte så att jag inte tror på själar & sånt. Jag gillar sånt & är övertygad om att de finns även om man inte kan bevisa det. En till sak som man inte kan förklara är deja vú. Jag får det hela tiden & allvarliga sådana, jag ser så otroligt mycket innan jag egentligen har sett det. Men det är ofta en otrolig tidsskillnad mellan då jag har sett det & då jag verkligen upplever det, men jag kommer alltid ihåg det iaf. Strange.

Men nu har jag plågat er tillräckligt med mina korkade filosofier. Så jag ska nog sluta skriva innnan jag börjar förbanna politiker också >.<

Kommentarer
Postat av: [email protected]

du de e nog politikerna som kommit på uppnåendemålen, så sitt inte och ös ovett över de stackars lärarna, de följer bara sin planering!
men du får väl tycka vad du vill, du kommer nog ändå inte ändra dig, stubborn little freak!

2007-05-09 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback