Föööl!

F?????
Sorry guys att jag inte var i skolan men jag var bara så död XD Var istallet från 11 på dagen igår till halv tre på natten. Vi föl vakade& han bestämde sig inte för att komma förrän kl 12 på natten. Jag var helt slut, men jag var ju tvungen att vara med för sånt får man ju inte se varje dag =P Fölet var en hingst som var otroligt stor, alla andra av valsens föl har kunnat gå under magen på henne men den här hade ben upp till hennes mage XD. det var en liten fux med en skuten stjärna & tre strumpor & ett stickelhårigt ben, Det som var gulligast var att han hade en vit underläpp! Dessutom hade han hicka i början & ni ska bara veta hur söt ett föl är då den gör det.

Så ni vet så är bilden på halla & inte på fölet ; )

Kommentarer
Postat av: Jojo

e fölet på bilden halla? elr fatta jag fel?:P

Du får visa en bild på fölet sen^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback