Freak of Nature

hallway
Ha! Jag var helt galen idag XD! Jag kunde inte göra något åt det heller. Det krävdes nästan 40 minuters hård fotboll & en mosad fot för att få mig att lugna ner mig. Då hade jag varit som en psykfall i 6 timmar redan XD. Jag for omkring som om jag hade drukit en hel kanna med kaffe! Men jag hade inte ätit elr fått i mig nått konstigt. Jag tror jag skrämde alla med min galenhet så jag får väll säga förlåt till alla er som jag har irriterat idag. Hoppas ni inte tog det personligt, men jag hade ingen självkontroll XD. Ni så ju hur jag började asgarva på "svenskan" då alla var tysta. Jag ville verkligen sluta men jag kunde inte. Det var som en osynlig kraft sa åt mig att garva. HiHi. Men jag älskade fotboll en idag. Det var så roligt speciellt då jag började koma igång. Jag har den lilla finessen att först bli jag snabbt urtrött men om jag fortsätter så försvinner det & då kan jag springa jag vet inte hur länge. Tyvärr kom detta efter att mina kära tår hade blivit mosade av nån tjej i andra laget. Gick liksom runt & haltade, men jag lyckades ignorera det då jag sprang. Jag tänker inte låta dem slå mig bara för att jag har lite ont i "lilltån" (vådå tävlingsmänniska! Jag vet inte vad ni snackar om *ironisk*)

Åter igen säger jag förlåt till alla jag har gjort galna idag XD

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahaha dt va skitkul att du flumma runt sådär XD Synd där me tån bara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback