moahahaha

moahahaha
Jag tror att jag måste bli lite snällare igen. Men idag så orkade jag bara inte vara snäll mot alla konstiga typer. När vi spelade fotboll så hamnade jag med de personer jag inte tål för fem öre. Det bli alltid krig mellan mig & Erwe (vet inte riktigt varför). Jojjo hade aldrig sett det tidigare men igår så såg hon oss snacka i fem sekunder & allt vi gjorde var att kasta förolämpningar till varanndra. Jag tål inte pundhuvudet! Som tur var så slipper jag se honom då vi slutar skolan. Då kan jag äntligen bli fri. Men jag kommer sakna nästan alla andra som jag inte hatar. Får väll bestämma nått möte med dem eller nått XD

Om alla känner mig bättre än vad jag tror, hur mycket känner jag mig själv då?

Kommentarer
Postat av: Jojo

Vi får ha återträffar en gång i månaden XD hahahaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback