Sand

Sand
 Varför ska jag inte gå på Linkin park/30 seconds to mars/Skillets konsert?! Jag älskar dem alla & ändå har jag inte fixat biljetter. Jag är så glömsk. Skjuter upp allt & så blir det aldrig av.

Världens jobbigaste dag idag. Fick ont i huvudet av den där duma teatern (den var ok, men otroligt töntig XD). Fick tvinga mig genom hela dagen eftersom de två sista lektionerna gör vi saker som jag börjar få ont om tid på. Jätte jobbigt. Men på So,n & No,n så lyssnade jag mest på redovisningar eller babblar med er som satt bakom mig. Orkade inte skriva mer.

Is it wrong being hyper?

Kommentarer
Postat av: jojo

Sandra du kan sticka me mig till TT o stjäla han o Samans biljetter :)Så kan vi gå o se på Linkin park o de andra ikväll :D XD Jag e så jvla smart mohahaha

2007-05-25 @ 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback