So cute XD

So cute XD

Såg på Spiderman 3 igår kväll & den var riktigt bra =p Det ända jag inte gillar med såna filmer är att det alltid är den vackra, försvarslösa kvinnan som måste bli räddad av de starka, modiga männen >.< Hallå det är ett mordernt samhälle det här! Dessutom såg jag hur många jag kände igen som helst! Hälften av killarna i B satt några rader fram. Ja, jojo, TT va med. + att jag såg Karro & Anna där med vad jag tror va en konfirations kompis.
Gissa vad jag så när vi gick igenom mitt bostadsområde kl 12 på natten sen. Vid en korsning stod et helt gäng med tonåringar & fem sekunder senare så kom (tro det eller ej) en av dem med en häst som jag tror kom från det andra stallet knabbt en kilometer bort. Hur dum kan man vara att ta med sig sin häst in i ett tätbefolkat område mitt i natten! Inte direkt en vanlig promenad direkt. Den verkade inte uppskatta att bli utsläpad från sin sköna tupplur. 

& grabbar (ni vet vilka ni är) även om ni tyckte det va astråkigt i stallet så uppskattar jag väldigt att ni ville komma =) 

Kan "Kärringen" bara hålla klaffen? Hon pratar bara nonsens!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahaha, hälsa du från mig till TT då? XD

Postat av: Tobbe

Var ju kul i stallet ^^

2007-05-05 @ 13:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback