The movies

teknadBlev lite otydlig pga förminskning

Jag vet inte vad det är men nu har jag blivit lite deprimerad igen. Eler skulle kanske inte kalla det deprimerad, snarare okännande. Jag känner inget överhuvud taget. Hade så förra sommare i flera veckor. Vet inte hur länge det kommer vara den här gången, men på klassresan så ska jag inte vara så här, det har jag bestämt om jag så ska andas in lustgas. Så ni får kanske stå ut med mig någon dag då jag är så här. Ibland är jag superhyper & ibland motsattsen. Snacka om humörsvängningar. Jag kan gå igenom detta på bara några sekunder vilket kan vara ett problem för det runt mig. Man vet aldrig var man har mig eller vad som kommer härnäst.

Jag blir lite irriterad på såna där romantiska komedier som vi brukar se på här hemma. De slutar alltid det samma. Man vet att det aldrig skulle fungera så. Varför måste det vara ett så lyckligt slut för. Inget är så i verkligheten. Jag vet bara två kärlekshistorier som är skrivna som sluta illa. Det är Titanic & The devil Ororon, resten är så sliskiga. Man behöver lite mer oförutsägbarhet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback