The new computer

The ring
Har installerat vår nya dator nu. Men det jobbiga är att alla mina bilder & noveller är borta. Har letat efter bilder hela morgonen & min smilisar på msn har försvunnit så ni får skicka mig några då vi snackar där senare. Det tog en evighet att instalera datorn men nu har vi skrivare & allt. Otroligt bra. Men jag måste fixa så att jag kan lägga in mina foton bara. Den gamla datorn hade fel sorts USB vilket gjorde de hela omöjligt. Får se hur lång tid det tar för mig att bli förbannad på den här datorn. Hittar alltid nått.

Jag är helt slut efter de här två dagarna som jag egentligen skulle vilat på. Så idag & kanske imorgon så ska jag bara dega & testa hur den här "avanserade" maskinen fungerar. Jag har readn kommit på nästan allt me man lär sig nått nytt varje dag.

I rather be hated for who I am, Than be loved for who I am not 

Kommentarer
Postat av: jakkstjärt

hellü, en orsak till att bilderna är borta är att det är en ny dator, och därigenom en ny hårddisk, du använder :). På speak om msn jag har inte din..min är [email protected] (g:et står för google, inte gay. jag lovar) adda ifall du vill
På återseende !!1

2007-05-21 @ 00:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback