Äntligen lite hästar i livet igen!

Valsen
Är hos farsan & försöker stå ut (hoppas han inte ser när jag skriver det här XD). farmor är här oxå så jag försöker vara lite social. Men just nu är jag så jävla sur, jag snackade med Camilla igår & hon berättade om en jätte känd instruktör som skulle ha lektioner hela dagen idag på Berga & om de inte hade varit för det där dumma histora provet så skulle jag äntligen kunnat lärt mig något om ridning. Men iaf hon har ingen häst att rida på för tillfället med hon hade kanske två hästar på gång. Den ena va Valteza (valsens förra föl som typ är 3-4 år nu) & den andra va Fannys föl (Fanny är en av Camillas föredetta hästar & jag brukade rida henne ganska ofta & vi passade ihop) som är 4 nu. Ingen av dem är så värst inridna med jag kunde hjälpa till att rida in dem en gång iveckan eftersom jag berättade att jag inte har tid att rida fler än en gång i veckan på medryttarhäst just nu. Men jag tycker de låte skit kul. Jag lär mig inget på riskolan & de kan vara roligt att lära sig hur man rider in en unghäst eftersom jag inte har en aning om hur man gör det. 

Har skrivit värsta långa lista på böcker jag vill köpa från sf-bokhandeln, men jag måste spara lite även om de flest böckerna är billigare än mangas. Det fattar jag inte,de är förmodligen för att de är så stor efterfråga på manga. Men som sagt jag måste spara & de jag inte har råd med får jag önska mig i julklapp.  

Kommentarer
Postat av: Elliiiii

Va kul :D Modigt av dej att rida in en unghäst :o xP

2007-10-08 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback