Blades of Glory

blackandwhite
Hade markträning (bommträning) igår på ridningen men då vi använde oss av sockerbitar (en slags plastlåda man sätter upp låga hinder med) & satte upp ena sidan av varje bom så att alla bommar lutade åt varannat håll så tyckte Nikki att det såg ut som hinder & då gick det undan XD Hon är nämligen hindergalen (hon älskar det) & jag lyckades hålle henne i trav mot dem (bortsett från något galoppsprång på stället) men när vi väl kom fram klev hon över den första men hoppade över de andra två i ett språng istället XD Sedan galopperade hon typ tre galoppsprång innan jag fick stopp på henne. Bara så ni vet så är hennes rygg högre än min skalle så jag har inte så mkt att säga till om när hon sticker.

Kollade på "Blades of Glory" igår. Det va en av de sjukaste filmer jag har sett men den va skitrolig! Jag ska inte berätta vad dem handlar om men om ni sätter er i soffan med några kompisar så kommer ni dö av skratt XD Åt så mkt godis igår att jag verkligen mådde illa, men om man ska vara bokstavlig så va det väldigt lite men min kropp har kommit över behovet av de så jag mår illa väldigt snabbt nu. Det va som när jag va i Spanien förra hösten, jag åt inte så mkt där & när jag kom hem så blev jag mätt på en tredje del av de jag brukade äta. Oroa er inte det har gått över jag äter som en häst igen XD Men jag har märkt i skolan att det inte är så mänga som tar grönsaker & om de gör de så äter dem inte upp dem utan slänger de. Jag älskar grönsakerna i skolan, de är så mkt bättre än i min gamla skola så jag laddar halva tallriken med dem. Mums! Jag måste sluta betee mig som djur jag känner XD

Kommentarer
Postat av: Denniz

Den filmen suger hårt,
var på förhandspremiären.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback