Chop me up into tiny pieces and serve me as pigfood.

åhh!
Jag blev så jävla sur igår! Jag har inte varit så förbannad sedan julafton. Mitt hjärta gick i högvarv som om jag sprang & min hand blev likblek & gjorde ont för att jag hade knutit den för hårt & för länge. Dessutom va de länge sedan jag höjde rösten mot någon på det sättet. Jag vill inte gå in på detaljer (dels för att de va barnförbjudet språk & för att jag inte kommer ihåg allt) men jag kan sorgligt nog aldrig bli av med honom, han skulle bara gå till domstol med skiten. Mitt liv suger tillräckligt utan att bli hjärntvättad!

One good thing though, I don´t cry after fights anymore. I guess I haven´t soften up in everything.

Kommentarer
Postat av: Denniz

Är det Tobbe Österling som stalkar dig igen haaa XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback