kawaii

kawaii
Jag älskar de här två XD De är så söta tillsammans, de är inte ihop bara så ni vet!

Håller på med anfanger i skolan på bilden. De är som en fyrkatig bild med enn snirklig lite medeltida bokstav som ligger i fokus. De är ganska coolt, man skulle göra bakrunden så att man kunde veta hur/vad personen är/gillar. Jag valde att rita av Uruhara Kisuke XD Jag älskar den knäppisen. Ett lat geni, de kan inte bli bätte... vänta det blir de, han har skit skön humor oxå =)
Inte så mkt att berätta om idag, de va allmänt tråkigt förrutom på bilden. Men en bra sak imorrn är att vi har sovmorron! Börjar inte förrän 9:50 så jag behöver inte stiga upp förrän vid 8! Fan va skönt.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: jojo

Hahaha jag börjar 10 moahahah :D

Postat av: Elliiiii

Japp japp hon e min tvillingsyrra.

2007-10-05 @ 22:42:14
Postat av: Denniz

Jag börjar 9.50 alla dagar :P

2008-02-18 @ 11:24:11
URL: http://www.stranded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback