No game, not the same

målning
Miranda är seriöst den bästa animeraren i världen XD

Som vanligt finns det inte mkt att säga men jag säger det iallafall. Hade asjobbig förmiddag idag & inte ens bildlektionen gick snabbt, det är bad. Lektionerna vägrade ta slut & det verkade vara "skrämma sandra" dagen eftersom både Sarah & Nadja kom upp bakom mig & skrämde skiten ur mig. Nadja petade mig visserligen bara i sidan & gav mig inte en klapp på rumpan som Sarah XD Det var tur att det var hon annars skulle jag ha blivit skitarg X) Sista personen som gjorde det var nämligen William & jag vill inte bli påmind om den idioten. Tur att jag inte bor kvar i Nälsta längre så jag ser inte "gangsta gänget" längre så ofta, fan vad jag tycker synd om Jojo & Sara XD Hur klarar man av att stiga upp på morronen med vetskapen om att man är en total nolla utan framtid(idioterna alltså)? Hässelby gymnasium måste vara en otroligt sorglig plats, tur att jag inte ens sökte dit för då skulle jag ha blivit stuck med alla idioter i ytterligare tre år.
En loser i min nya skola försökte vara cool & säga "Hur e läget tjejer" till mig & Elina när vi väntade på mentorstiden, men visserligen skulle stämningen vara roligare om alla snackade med alla. Men det är liksom över 4000 elever så det skulle kanske vara svårt. Ha det måste vara svårt att få kontakt med mig eftersom jag kallar de som vågar för losers XD. Mitt ända alternativ att träffa killar nu är genom att hänga med Sarah & Nadja på musiklinjen, där har det gott om dem. Vi kan liksom sno några tycker jag & Joss XD. Killarna i min klass är inga riktiga killar, de är tjejer med udda anatomi.

Kommentarer
Postat av: daniela

guuv va fin teckning:) //kram

Postat av: Elliiiii

Like the painting xD Hihi

2007-10-23 @ 19:55:56
Postat av: jojo

haha trodde nästan du syfta på mig där först när du sa nolla XD blev lite orolig hahaha

2007-10-23 @ 20:22:30
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Tobbe

Jag skulle uppskatta lite tjejer på min linje, synd bara att det är fel skola xD

2007-10-26 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback