not

not
Jag är hemma idag. Varför? Jo, för att jag inte kunde somna i natt, jag är deprimerad, jag har ont i huvudet & jag kände för det. Skönt att man kan sjukanmäla sig via internet, då behöver inte mamma göra det. Jag missar svenska bok provet men de kan jag göra nästa lektion, no biggie. Jag blev väldigt irriterad på vår mattelärare igår, han vägrade låta mig snacka även fast jag låg minst 30 sidor före resten av klassen & hade pluggat till provet. Jävla gubbe, skönt att han går i pansion (jag vet att jag inte kan stava XD) innan nästa sommar. Han kan gärna dra med sig våra andra orginella lärare, alla ser ut som om de är över 60. De ända bra lärarna är på bildlinjen. Nej nu ska jag slöa i soffan, hoppas ni andra har de kul i skolan Mwhahaha!

Kommentarer
Postat av: Ersnt!

Pension!

2007-10-10 @ 00:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback